Wybieramy tablicę do klasy

Z pewnością wielu z nas myślało nad użytecznością czy też efektywnością działania przy tablicach, czy to zwykłych czy interaktywnych. Sporo z was doszło do wniosków, iż tablice interaktywne to nic innego jak zbyt kosztowne zabawki lub mało przydatne funkcje, które znajdujemy codziennie w mnóstwie przedmiotach codziennego użytku. Coś w tym pewnie jest, aczkolwiek nie możemy podchodzić do tej sprawy z tak negatywnym podejściem. flipchart dla uczniów Pomysłowość, zaciekawienie oraz nowe idee na starcie mogą wydawać się dziwne i bezużyteczne a potem okazują się czymś bez czego nie moglibyśmy żyć. Tak samo jest z tablicami interaktywnymi. Te zaawansowane myśli technologiczne w tak podstawowym sprzęcie mogą rozbudzać bez liku kontrowersji lub zdziwień. Dlaczego? Czy naprawdę nie pragniemy sprawniej się kształtować oraz pogłębiać produktywność naszej pracy biurowej czy szkolnej? Zwyczajna tablica , kreda i gąbka. Każdy z nas zna zadanie takiego zestawu. Kurz, biały pył i mokra podłoga od gąbki. Z jakiego powodu by się tego nie ustrzec? Wystarczy tablica interaktywna z pisakiem i suchą szmatką aby wyeliminować kłopot. Pomyśleć, że to tylko jedna poboczna cecha. A gdzie miejsce na klarowność, efektywność pisania i planowania oraz dodatkowe funkcje multimedialne jak prezentacje, kopiowanie, dodawanie i naprawdę wiele innych funkcji w których każdy znajdzie coś dla siebie?